فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

PHP از جمله زبان های برنامه نویسی محبوب و پرطرفدار است که با آن برنامه های تحت وب فوق العاده ای می توان نوشت. احتمالآ شما که این مطلب را می خوانید خودتان این مقدمه ها را می دانید.

پس می رویم سر اصل مطلب، منابع خوب برای یادگیری این زبان قدرتمند:

1- PHP.NET

اولین جایی باید که نگاه کنید وب سایت رسمی php است. در این سایت در قسمت tutorial آموزش خیلی کاملی وجود دارد. بعد از اینکه کمی راه افتادید هر موقع در مورد دستور خاصی سوال یا مشکلی داشتید می توانید به user manual مراجعه کنید. مقالات این سایت بسیار کامل و با جزئیات بسیار است که همین موضوع باعث می شود گاهی اوقات گیج شوید. اگر مقالات این سایت به نظرتان پیچیده آمد سایر منابع را امتحان کنید.

2- w3 schools

با این سایت احتمالآ آشنا هستید. مدرسه وب شامل مقالات و آموزش های ساده و ارزشمندی در زمینه های مختلف برنامه نویسی است. برنامه نویس های php می توانند از آموزش های بخش php این سایت لذت ببرند.

3- Learn PHP Online

این سایت هم مقالات بسیار خوبی در زمینه php دارد. خوبی این سایت سادگی مطالبش در مقایسه با مطالب کامل و دقیق php.net است که باعث می شود کاربران مبتدی راحت تر متوجه اصل مطلب بشوند. همچنین کد های خوبی در این سایت پیدا می کنید که بعضی از کار های ابتدایی مثل پیدا کردن عدد های زوج و فرد، فعال سازی ایمیل، فرم های اینترنتی را برای تان انجام می دهد. این مثال های مخصوصآ موقعی به درد بخور تر هستند که در زمینه ای نیاز به استفاده از php داشته باشید اما قصد یادگیری عمیق نداشته باشید.

4- PHP Buddy

این سایت هم مقالات خوب و متنوعی در رابطه با php دارد. از ساده ترین کار ها، مراحل نصب و… گرفته تا الگوریتم های رمزنگاری و توابع پیچیده. این سایت همچنین شامل مجموعه ای از کد های آماده هم هست.

 

 

 

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: درس سیزدهم 11 منبع خوب برای یادگیری زبان برنامه نویسی PHP ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آبان 1392برچسب:, | 8:20 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon